emmawilmaakerberg

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Åkerberg - 30 november 2012 20:05

Skriver från mobilen eftersom min dator verkar vara "lite" störd just nu..
Alla fall så har väl dan vart helt okej, ingen gympa... Missa inte bussen.. Osv osv.. Sitter nu och tittar lite på xfactor. Semifinal idaoo tydligen, och ke$ha hälsar tydligen påeee. Men men, hoppas isak eller awa vinner. Puss hej! // <3

Av Emma Åkerberg - 30 november 2012 20:05

Skriver från mobilen eftersom min dator verkar vara "lite" störd just nu..
Alla fall så har väl dan vart helt okej, ingen gympa... Missa inte bussen.. Osv osv.. Sitter nu och tittar lite på xfactor. Semifinal idaoo tydligen, och ke$ha hälsar tydligen påeee. Men men, hoppas isak eller awa vinner. Puss hej! // <3

Av Emma Åkerberg - 30 november 2012 11:07

Sitter och har studietid och pluggar lite matte, ligger aslångt efter typ.. Har snart mat, köttfärs i ugn. Aja ska jobba på nu, puss

Av Emma Åkerberg - 29 november 2012 23:12

Myser ner till lite spirited away.. ?

Av Emma Åkerberg - 29 november 2012 17:48

hajjhajj, 


Nu har finaste paulina precis åkt hem, hon följde med mig efter skolan och nu sitter jag här.

Har väl vait en chill i dill dag. Missa bussen, så jag missa franskan... WÄH, franska är en av de bästa ämnena.. Alla fall så ska vi fira advent imorgon och slipper gympa.


Ska även försöka blogga från skolan, om det nu går..


Men tänkte börja om med 30 dagar, gick ju åt skogen med den.. 

Gör väl det senare dåee. Ska väl gå och plocka på mitt rum nu,


  


Paulina, och några random bilder 


Puss hej, på finaste dig


Av Emma Åkerberg - 28 november 2012 21:30

Tittat lite på lite kläder och mobilskal! Här är lite saker ja nästan måste ha..


Mobilskal ;

  

  


Massa, hihi. 


Kläder osv.. ; 


     


pusshej, <3

Av Emma Åkerberg - 28 november 2012 19:25


Får ursäkta för världens sämsta bloggning, har haft fullt upp med läxor osv..

VINTER NU, usch. Fast snart bästa paulinas födelsedag och julafton. 

Ska fixa min heeader snart, en vinter inspirerad faktist.

Måste bara ta lite bra bilder och orka fixa den på gimpp 


Idag har jag väl ändå inte gjort något speciellt, bara mått lite halvdåligt för jag inte åt frukost och mat....

Men tänkte jag skulle ta och göra något vettigt, franskaläxa nästah.


puss hejjj

  


Chokladmousse, blommooor, min lanskapsbild från 5an (#stolt), 1D! ♥, Och bild från norrland.


Stay awesome //

Av Emma Åkerberg - 25 november 2012 14:36

HajHaj, hur mår ni då?


Har sett att min statistik sjunkit asmycket

Kanske för jag inte bloggat på aslänge, och min hajpning tagit shlutt..

Alla fall varit med finaste anna i helgen, hade styrketräning i fredags på gympan så då fick man trängingsvärk osvv... Nu ska jag och finaste anna göra en vloggkanal på youtube


Ska uppdatera saker sen, osv osv..


       


BAJ BAJ

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2012 >>>

~Länkar~

Kategorier

Senaste inläggen

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards