emmawilmaakerberg

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Emma Åkerberg - 21 november 2012 21:47

Sa ju att jag skulle uppdatera 30 dagar osv..


Men här är frågorna 


Tkr du att duh är snygg? - neoooop..

Varför/Varför inte? - de vet jag inte, tycker bara så.
Gillar du höns elr maskar? - nej, usch.. 

Är du typ kär eller nåt? - "host"... typ... "host".. 
Tycker du om att leva livet? - beror på vad du menar, men aoop.

 

Några har även frågat om jag haft något förhållande.. kanske, kanske inte;)

 

Nej nu skriver jag i 30-dagars och sen ska jag se på fiiiilm. 



Dag 2 – Morgon rutiner

-Jag vaknar runt 6, somnar om till typ 7.20 Typ tokstressar till bussen som går 7,43... 


Dag 3 – En rolig kväll

-Hmm, typ varje tisdag.. eller skulle man beskriva en..? 


Dag 4 – Det här stör mig

- DU, nej men folk som är otroligt dryga.. (fast jag är likadan tbx....)


Nej nu ska jag se på film som sagt, spirited away eller my neighbor totoro... kan inte väljaaa.


Här får ni lite bilder alla fall, twitterbild och resten från när jag och anna brukar va 

             


Puss hej, på lilla dig

Av Emma Åkerberg - 21 november 2012 15:40

Sitter nu påväg hem på bussen, får ursäkta för dålig bloggning då.. Fast jag har faktist inte haft varken blogglust eller tid. Det har jag väl inte nu heller men aja.Ikväll ska mamma ha något konstigt ljusparty, så det kommer massa folk.. Så det leder till att jag måste städaaa..Men idag har väl varit okej.. Fast måndagar, tisdagar och torsdagar är mycket bättre... c:Alla fall så har vi haft so, bild osv.. Fast missa typ halva bilden, fick gå upp till sjuksyster med bästa paulina.. Som slagit i armen..Det gick bra dock. Inget allvarligt :)) Nej, nu får ni vänta till jag kommer hem. Då ska jag uppdatera 30-dagars grejenn och frågestunden.. c:Puuuuss på er, speciellt på sten:*

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2012 >>>

~Länkar~

Kategorier

Senaste inläggen

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards