emmawilmaakerberg

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Emma Åkerberg - 13 november 2012 21:52

Precis duschat efter att ha varit hos anna idag som alla andra tisdagar. '

Alla fall så är det därför jag inte bloggat idag.


Men idag så har vi haft ITV på morgonen, där vi diskuterade innebandy t-shirts.. Fast jag kommer dock inte säga idéerna, eftersom vi inte är helt säkra än..  Sedan hade vi biologi, och tittade på olika grejer i mikroskåp.. Typ bi-tagg, vattenloppor och sådant äckligt. USCH...

Efter det hade vi ganska lång rast innan träslöjden, som var ganska chill. Vi skulle fylla i något papper, men det tog lärar'n typ hela lektionen att förklara. Och då vi bara hade drygt 5 min kvar hade vi musiktävling.. haha, gick åt skogen för vår grupp..  


Efter lunchen och långa håltimmen hade vi matte, fick veta mitt matteprov resultat!

OH YEAH FICK 24/25! Nöjd tjej här! 


Sedan svenska, där vi böt platser.. Hejdå majsiii. Hah. Fick sitta näst-längst fram in emot väggen..

Annars var svenskan chill 

Engelska efter där, grammatik och adjektiv! (som jag är helt awesome på..)

Råkade säga, gammal-gamlare-gamlast...


Sedan hem till anna och softa, scouter typ och nu hemma 

Fattar ni bilden?



Puss hej, på lilla dig



Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2012 >>>

~Länkar~

Kategorier

Senaste inläggen

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards