emmawilmaakerberg

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Emma Åkerberg - 18 november 2012 20:57

Vi skulle tydligen till mammas killes syster idag, så jag fickk inte städaa.. 

Men det var väl kul, deras barn fyllde så mamma och han hade köpt presenter.

Annars har jag väl bara slappat idag 


Franska imorgon.. yeah! Perfekt att vi har på morgonen oxå.....

Gympa och sånt annat tråkigt imorgon, 



Alla fall så ska jag typ läsa lite nu och fortsätta att skriva på skypppe.

Ni får adda mig på kik och såntdär, heter oftast "emmawilmaakerberg"

Kram på er 



   


Några bilder ifrån.. kommer inte ihåg namnet men sverige alla fall.. Min tmh skiva och

en random 1d bilddd 



ps, glöm inte frågestunden!


Puss hej, på lilla dig

Av Emma Åkerberg - 18 november 2012 10:44

Vaknade för en stund sen och bara latat mig hittills. 

Alla fall så har jag väl planerat att jag ska städa idag, tråkigaste jag vet..

Men nu vill jag faktist, konstigt nog.

Idag så är det ju 1 dan på min 30 dagars lista så jag antar att det bara är att börja! 


1. Berätta om dig själv.

  

Jag är en 12 årig tjej som bor i närke, askersund. Min fritid brukar väl innehålla både det ena och det andra, men mest fotografering och rit'ning. (även att vara med kompisar)  Jag har två katter, Sussi och Alize. Jag tycker inte om höjder och stora kryp. 


Vet inte vad jag ska skriva mer, men glöm inte frågestunden jag har! Där kan ni fråga 


     


Några random bilder från datan, även en på banana 



Glöm inte frågestunden, PUSS HEJ

Av Emma Åkerberg - 18 november 2012 00:16

Tänkte göra en sånhär när jag ändå var igång..


30 dagar:


1. Berätta om dig sj.

2. Staden där du bor.

3. Dina kompisar.

4. En person du ser upp till.

5. En bild på dig för 5 år sedan.

6. Bloggarna du läser.

7. Vem är den roligaste du vet?

8. Bild på din garderob.

9. I din väska finns..?

10. Hur ser din framtid ut?

11. En bild på någon du saknar.

12. Bild på ditt rum just nuu.

13. Ett kort någon tagit på dig.

14. Din högsta dröm.

15. En person/kändis du önskar att du träffat.

16. Detta gör jag på helgerna.

17. Hit vill jag åka innan jag dör.

18. Här handlar jag mest..

19. En vän som bor långt bort

20. Bild på det du köpte senast.

21. Favoritställe.

22. En tv-serie du älskar.

23. Ditt favorit-nagellack.

24. Ett kort på din data.

25. Detta är jag beroende av..

26. Något du vill ha just nu.

27. Ditt framtida bröllop..

28. Bild på sminket du brukar använda.

29, Detta åt jag till frukost..

30. Fem bra saker som hänt dessa 30 dar..


Vilken ser ni mest fram till? Börjar imorgon 

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2012 >>>

~Länkar~

Kategorier

Senaste inläggen

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards