emmawilmaakerberg

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Emma Åkerberg - 11 november 2012 21:48

hejhej, har precis skypat lite med bästaste anna & simon, askul som vanligt 

Ska nu äta kvällsmat och sen smsa ett tag, någon frivillig att messa?

Alla fall så har jag massa läxor att göra, så det blir nog sent ikväll. För är man som jag så sparar man allt till sista dan.. Det är franska (yeah), so som jag nästan redan kan, matte (usch) och så lite engelska glosor. 


Men har får ni några "finfina" bilder 


Bästaste anna på valborg..   


Sen en bild på jag som liten, och en apa...   


Och en på, i detta fall simone. 

 


Nej nu ska jag göra läxor, och typ sova. Buhu. Godnatt.. 


Puss hej, på lilla dig


Av Emma Åkerberg - 11 november 2012 13:08

Nu har vi fotograferat liite, var ute och gick en snabbis. 

Vi sitter och lyssnar på musik just nu, men här kommer bilderna.


En bild på ebbis, som tydligen inte går att rotera.. Men fortfarande fin 

 


Ett lövhjärta 

 


En till bild som inte går att rotera.. -.- Men men, finis 

 


fin... *host*

 


Och tillsluttttt lite blåbäer 

 


Alla fall, nu ska vi nog fortsätta poppa musik 


Puss hej, på lilla dig 






Av Emma Åkerberg - 11 november 2012 11:23

Nämen hej 

Sitter här med finaste Ebba, vi ska väl ta och hitta på något snart.. kanske 

Alla fall ganska trött. Somna halv fyra.. 

Vi sitter och lyssnar på takemehome, (som jag gjort i två dar snart..

Har även tagit några fina kort...


Här är dom, puss.

 


 


nej nu ska vi hitta på något,


Puss hej, på lilla dig



Av Emma Åkerberg - 11 november 2012 03:26

Har precis gjort klart min kompis header, vart ganska bra tycker jag. Kan länka hennes sida sen när hon fixat headern  Alla fall så ska jag nog sova nu för runt klockan elva kommer Ebba. Vi kommer kanske fotografera liite. Kan dock inte slita mig ifrån takemehome! Inte min mössa heller så kommer väl somna dreglandes över datorn eller något sådant. Haha, ska förhindra det och gå och lägga mig.


Här är jag i min mössa och min bakform, Godnatt 

 


Puss hej, på lilla dig


Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2012 >>>

~Länkar~

Kategorier

Senaste inläggen

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards